Monday, July 27, 2009

banyaknya cabaran yang aku lalui ketika ingin bersama dengan orang tersayang.....

Kenapalah dia tidak boleh mempercayai aku sepenuhnya,adakah perasaannya terhadap terhadap diriku begitu sahaja atau pun sebaliknya.....walau bagaimanapun aku sangat menyayangi dirinya sebagaimana aku menyayangi diriku sendiri.....aku tak tahu bagaimana hendak melakukan sesuatu untuk mempertahankan hubungan jika dia tidak mempercayai ku.....everthing is my false,coz my admire....selama ni aku tak tahu pun yang dia yang memang ada hati dengan saya tapi ada satu sebab yang membuatkan dia berterus terang dgn saya...
tahu ja lah orang yang banyak sakit macam saya ni...masa saya masuk hospital dia bagitau yang dia ada hati dengan saya masa tu biar pun jarum di tangan terasa sakit sangat tapi gembira sangat-sangat sebab orang yang ada di hati da pun meluahkan perasaannya terhadapku...hhahahahahah bunyi macam orang jiwang ja kan....saya pun tak tahu penantian saya yang yang terlalu lama membuahkan hasil jugak akhirnya...tapi saya tak tahu pula dia pun ada hati dgn saya dalam jangka masa yang lama jgk ni....ish.....mcm cerita novel pula jadi saya terselamat dari menerima orang yang saya tak cinta n bersama dengan orang yang saya tunggu dari FEBUARY 2009.....akhirnya kami bersama pada tarikh 18.7.2009....doakan semoga aku bahagia hingga ke anak cucu....

No comments:

Post a Comment