Monday, July 20, 2009

perasaann yang datang ni kadang-kadang buat saya ta faham tau....

Banyak perkara yang datang tapi kadang-kadang perasaan tu buat kita sakit....
dulu saya fikir saya seorang ja yang merasai perasaan tu tapi rupanya dia pun sama dapat rasa apa yang saya rasa terhadap dirinya....
tapi ntahlah mungkin perasaan ego kan terlalu mengatasi perasaan yang datang tapi ntahlah apa yang membuatkan pada mulanya saya cuba melupakan perasaan saya terhadap dirinya sebab seperti dirinya terlalu banyak menyimpan gf lah kunun tapi tak sangka pula dia pun ada perasaan yang sama dengan saya...........
sejak bila perasaan tu hadir saya sendiri pun tak tau sebab saya tak pernah rasa apa yang saya rasa sekarang ni mungkin ni yang saya tak suka terlibat dengan hati dan perasaan sejak dulu lagi sebab jadi mcm orang angau ja kan.....

No comments:

Post a Comment