Monday, May 18, 2009

Apa lagilah yang aku mau merapu ni...

Banyak perkara yang telah timbul dalam hidupku tapi dalam banyak hal yang berlaku itu aku tempuhi dengan sabar walaubagaimanapun setiap orang pasti ada sikap yang tidak tahu bersabar dalam banyak hal.....
Terutamanya dalam hal perkerjaan yang timbul dalam hidup aku sekarang nie ada rakan sekerja yang tidak tahu fikirkan perasaan rakan sekerja yang lain dan ada yang pentingkan diri bila dalam keadaan yang susah baru tahu minta pertolongan tapi bila di orang senang mereka tidak tahu yang mereka itu pernah meminta pertolongan dengan kita...
Banyak hal yang membuatkan perasaan tidak puas hati aku dalam hal keja tapi suma tu sudah menjadi kewajiban saya sebagai perkerja bukan setakat mahu gaji sahaja tetapi tidak mahukan keja yang berkualiti....
Biarlah setiap orang ada cara berkerja masing-masing tapi jangan lah terlalu pentingkan diri sendiri kerana sikap itu sungguh tidak baik....

No comments:

Post a Comment